Přání a stížnosti 

Vznikne-li spor mezi zákazníky a personálem

Hběhem objednávky nebo příjmu zboží, nebo cítí-li se zákazník ochuzen o svá daná práva,

HDB Shop Cz

se zavazuje k tomu, aby zákazníkům byla zachována všechna daná práva a zájmy.
Všechny spory mezi HDB Shop Cz členy budou řešeny na základě dohody. V případě, že není dohoda dosažena, každá ze stran má právo spor předat k příslušnému soudu v Plzeň vyřešení.Postupy k řešení reklamace:
Oznámení reklamace: zákazník nás kontaktuje prostřednictvím telefonu nebo emailu (dle informací "Kontaktní údaje zákaznické podpory"), aby informoval o nesrovnalostech nebo problémech, které potřebuje zákazník ujasnit.
V případě, že se problém týká zboží, prosíme o poskytnutí těchto informací:- Datum doručení
- Číslo faktury
- Kod výrobku - EAN nebo interní kod
- Popis problémuLhůta k oznámení reklamace: všechny reklamace týkající se zboží přijímáme pouze do 7 dnů od převzetí zboží. Odpovědi poskytujeme do 14 pracovních dnů ode dne oznámení reklamace.
Akceptujeme pouze výměnu nebo vrácení zboží týkající se kvality nebo chyby způsobené ze strany HDB Shop Cz (např. doručení jiného druhu zboží než je na objednávce, většího množství než je objednáno)
Kontaktní údaje zákaznické podpory:
Infohdbshopcz@gmail.com.


Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.
Děkujeme za Vaši návštěvu